nutizie

11

A "Cunferenza è Esposizione di l'Esposizione di l'Industria Minerale Non-Metallica 2020 in Cina" ospitata da l'Associazione di l'Industria Minerale Non-metallica di a Cina hè stata grandiosamente tenuta in Zhengzhou, Henan da l'11 à u 12 di Novembre. À l'invitu di l'Associu di l'Industria Minera Non-Metallica Chine, u vice direttore generale di a nostra sucietà Zhang Xiangting è u direttore righjunale Ma Xiaojie anu participatu à sta cunferenza. Questa cunferenza si hè tenuta à un mumentu impurtante in a lotta di a nazione contr'à a nova epidemia di corona. Cù u tema di "creazione di novi formati di cummerciale è integrazione in u doppiu cicculu", a cunferenza hà riassuntu l'esperienza è e realizzazioni di l'industria mineraria non metallica di u mo paese è hà discuttu Sviluppu strategicu è pusizionamentu di l'industria mineraria non metallica futura di u mo paese. scuperte in cuntradizioni maiò è prublemi impurtanti in l'industria. In particulare, a situazione attuale è a tendenza di sviluppu di l'industria mineraria non metallica sottu l'epidemia, cumbinata cù a situazione ecunomica in u mo paese dapoi l'epidemia, hà realizatu ricerche approfondite è discussioni, è hà prupostu di vince a "guerra di prevenzione è di cuntrollu" "è fà novi è più grandi cuntributi à a realisazione di l'ubbiettivi strategichi naziunali.

11

11

I dirigenti di u Ministeriu di l'Industria è di a Tecnulugia di l'Infurmazione, u Ministeriu di e Risorse Naturali, l'amministrazione statale di l'imposizione è a Federazione di i Materiali di Costruzione di a Cina anu datu rispettivamente discorsi principali. À a riunione, 18 unità da campi cunnessi in tuttu u paese anu datu discorsi è scambii à u foru. Sicondu l'accordu di riunione, Zhang Xiangting, direttore generale aghjuntu di a nostra sucietà, hà fattu un raportu intitulatu "Sviluppu di novi prudutti di diatomite è prugressu d'applicazione in campi cunnessi" per nome di a nostra sucietà, è hà presentatu idee novi è novi metudi di a nostra sucietà in questu campu. In ricunniscenza di i vantaghji di l'industria di a nostra sucietà è di una pusizione eccezziunale in a prufonda trasfurmazione di a diatomita, hè stata assai lodata da l'invitati.

A cunferenza hà ancu annunziatu i vincitori di u "Premiu 2020 Cina Scienze è Tecnulugia Minerali Non-metallichi" è li hà attribuiti.
A cunferenza hè stata presieduta da Pan Donghui, presidente di a China Non-Metal Mining Association. Rappresentanti di i membri di l'industrie minerarie non metalliche cum'è l'Università Cinese di Mineria è Tecnulugia, l'Accademia Cinese di Scienze Geologiche, è invitati di istituti di ricerca scientifica anu participatu à a cunferenza.


Tempu di posta: Jul-08-2020