nutizie

U 3 di ferraghju di u 2020, à u mumentu criticu di a lotta contr'à l '"epidemia", Jilin Yuantong Mining Co., Ltd., per sustene a prevenzione è u cuntrollu di a nova epidemia di coronavirus, hà publicatu un novu raportu à Linjiang City attraversu l'Uffiziu di l'Industria è di l'Infurmazione di a Linjiang City è a Federazione di l'Industria è u Cummerciu di Linjiang City. L'unità pertinenti per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemia di coronavirus anu donatu materiali di prevenzione epidemica è alimenti per un valore di circa 30.000 yuan, chì anu contribuitu à a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemia. I materiali donati da Jilin Yuantong sta volta sò aduprati principalmente per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemica in Linjiang City per sustene u persunale di prevenzione è di cuntrollu in prima linea.
31
Dapoi u Festivale di Primavera di u 2020, a nova epidemia di corona hà spazzatu in tuttu u paese. U presidente è direttore generale di Jilin Yuantong Mining Co., Ltd. hà prestatu molta attenzione à l'epidemica, hà attivatu rapidamente u meccanismu di risposta d'emergenza è hà urganizatu a creazione di un novu gruppu di primu travagliu in prevenzione è cuntrollu di coronavirus sottu a direzzione di u direttore generale Sun Yanjun , Formulà un pianu di travagliu per ripiglià u travagliu è a produzzione dopu a festa, organizà l'acquistu di materiali per a prevenzione di l'epidemie, urganizà diverse unità per investigà a situazione di u persunale di ritornu, effettuà in modu cumpletu i travaglii di prevenzione è di cuntrollu, rispettanu a publicità è l'orientazione pusitivi, è aduprate e varie piattaforme di publicità di a cumpagnia per trasmette informazioni di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie, è rinfurzà A forza di a prevenzione è u cuntrollu cumuni di a cumpagnia.
31
Di fronte à l'epidemica, Jilin Yuantong seguiterà strettamente u dispiegamentu unificatu di i dipartimenti naziunali pertinenti, assumerà a responsabilità suciale aziendale, continuerà à prestà attenzione à a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, è marchjà di a manu cù tutti per superà e difficultà è travaglià inseme per prevene è cuntrolla l'epidemica. A guerra di resistenza vincerà sicuramente a dura battaglia di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie! Aiò, Yuantong! Va Wuhan! Andate in China!


Tempu di posta: Feb-03-2020