nutizie

21
Avete mai intesu parlà di terra diatomea, cunnisciuta ancu cum'è DE? Ebbè sì nò, preparati à esse stupiti! L'usi per a terra di diatomee in u giardinu sò grandi. A terra di diatomee hè un pruduttu veramente naturale stupendu chì pò aiutà à fà cresce un bellu ortu è sanu.

Cosa hè a Terra Diatomea?
A terra di diatomee hè fatta da piante d'acqua fossilizate è hè un compostu minerale sedimentariu siliceu naturale di i resti di piante simili à alghe chjamate diatomee. E piante sò state parte di u sistema ecologicu di a Terra chì data di i tempi preistorichi. I depositi calciferi chì e diatomee lasciate sò chjamate diatomite. E diatomee sò minate è macinate per fà una polvere chì hà un aspettu è si sente assai cum'è talcum.
A terra di diatomee hè un pesticida à basa minerale è a so cumpusizione hè apprussimatamente di 3 per centu di magnesiu, 5 per centu di sodiu, 2 per centu di ferru, 19 per centu di calciu è 33 per centu di siliziu, cù parechji altri minerali traccia.
Quandu si usa a terra diatomea per l'ortu, hè estremamente impurtante d'acquistà solu a terra diatomea "Alimentare" è NOT a terra diatomea chì hè è hè stata aduprata per filtri di piscina da anni. A terra di diatomee aduprata in i filtri di a piscina passa per un prucessu diversu chì cambia u so truccu per cumprende un cuntenutu più altu di silice libera. Ancu quandu si applica a terra di diatomee di qualità alimentaria, hè di a più grande impurtanza di mette una maschera antipolvere per ùn inspirà troppu a polvere di terra diatomea, chì a polvere pò irrità e mucose in u nasu è a bocca. Una volta chì a polvere si stalla, però, ùn pone micca un prublema per voi o i vostri animali domestici.

À chì serve a Terra Diatomea in u Giardinu?
L'usi per a terra di diatomee sò assai ma in u giardinu a terra di diatomee pò esse aduprata cum'è insetticida. A terra di diatomee travaglia per sbarrazzassi di insetti cum'è:
Afidi Thrips
Formiche Acari
Earwigs
Cimone
Pulicari adulti
Blatte Lumache Lumache
Per questi insetti, a terra diatomea hè una polvere letale cù bordi taglienti microscopichi chì taglianu u so coperchio protettivu è li asciuganu.
Unu di i vantaghji di a terra di diatomee per u cuntrollu di l'insetti hè chì l'insetti ùn anu mancu manera di custruisce una resistenza, chì ùn si pò dì per parechji insecticidi di cuntrollu chimicu.
A terra di diatomee ùn danneghjerà micca i vermi nè alcunu di i microorganismi benifichi in a terra.

Cume Applicà a Terra Diatomea
A maiò parte di i lochi induve pudete acquistà terra diatomea averanu indicazioni cumplette nantu à l'applicazione curretta di u pruduttu. Cum'è per qualsiasi pesticidi, assicuratevi di leghje attentamente l'etichetta è seguità l'indicazione nantu à questu! L'urdinazioni includeranu cumu applicà currettamente a terra diatomea (DE) sia in u giardinu sia in interni per u cuntrollu di parechji insetti è furmendu una sorta di barriera contr'à elli.
In u giardinu a terra diatomea pò esse applicata cum'è polvere cun un applicatore di polvere appruvatu per tale usu; dinò, hè di a più impurtante impurtanza di portà una maschera antipolvere durante l'applicazione di a terra diatomea in questu modu è lasciate a maschera accesa finu à chì abbandunate a zona di spolverata. Mantene l'animali di l'animali è i zitelli luntanu da l'area di spolverata finu à chì a polvere sia stallata. Quandu aduprate cum'è applicazione di polvere, vorrete copre sia a cima sia a parte inferiore di tuttu u fogliamu cù a polvere. S'ellu piove subitu dopu à l'applicazione di a polvere, duverà esse riapplicatu. Un bellu momentu per fà l'applicazione di polvere hè subitu dopu una pioggia leggera o in a prima mattina quandu a rugiada hè nantu à u fogliame perchè aiuta a polvere à appiccicassi bè à u fogliame.
Questu hè veramente un pruduttu pruduttu di a natura per aduprà in i nostri giardini è intornu à e nostre case. Ùn vi scurdate chì ghjè u "Grade Alimentariu" di a terra diatomea chì vulemu per i nostri orti è l'usu casanu.


Tempu di posta: Jan-02-2021